Klädsortering

Förra söndagen fick vi besök av Cicci från Stockholm och hennes Tilda och Lina. Vi åt pastasallad och fikade och lekte. På eftermiddagen kom Dennis hit och hjälpte mig att borra upp en gardinstång i köket.

I måndags ägnade jag dagen åt att sortera ur gamla barnkläder. Jag hade sparat alla tjejernas kläder, förutom det som vi ärvt från Joel och Klara som vi redan lämnat tillbaka. Jag hade två stora svarta säckar i förrådet. Några fina plagg sparar jag till mina framtida barnbarn, en hel del lämnade jag till klädinsamling och resterande halvan får ärvas vidare av släktingar.

På kvällen tog jag en promenad med Louise och sedan åt vi middag hos mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0