Heja, heja!

I tisdags var jag ledig. Jag cyklade till Coop för att handla på förmiddagen. På eftermiddagen hade jag tvättstugan och började läsa en ny bok av Martina Haag som heter Heja, heja. På kvällen gick jag en timmes promenad med Helena.

I onsdags skulle jag ha promenerat med Susanne men vi ställde in det pga regn. På dagen arbetade jag en timme med kontorsuppgifter på jobbet. Båda barnen blev hämtade av Anna och hennes mamma från förskolan. Men då Hanna blev rädd för deras hundar så ville hon åka hem på en gång... Anna gick vara hos oss och leka en stund istället. Dennis jobbade ett extrapass för att täcka upp passet han tog ledigt på midsommarafton då förskolan var stängd. Han kom hit och åt middag och borrade upp min rullgardin i köket. Sedan tog han med sig barnen hem.

I torsdags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-18. Sedan läste jag ut boken som handlar om när Martina Haag började med löpning och endast orkade några minuter och sedan tränar sig till att springa maraton. Hon skriver så himla roligt! Vi får väl se hur väl jag blivit inspirerad...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0