Jobbvecka

I måndags lämnade jag barnen kl 7, jobbade 8-16 och hämtade barnen. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7, jobbade 8-15 och hämtade barnen. Jag fick även med mig Stella och Nova hem.  Nova fick åka vagn och Hanna stå på brädan. De stora tjejerna promenerade. De lekte och vi åt mat innan deras pappa kom och hämtade dem. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-17. Jag gick en sväng på stan för julshopping. 

I torsdags jobbade jag 8-17 och gick en ytterligare sväng på stan för sista julklappsinköp. 

I fredags jobbade jag 7-15 och hämtade sedan barnen.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0