Jobbhelg

På annandagen jobbade jag 10-16. När jag kom hem hade barnen kommit med mamma och Mats. Vi gick till pizzerian innan de åkte hem. 

I fredags lämnade jag barnen kl 9. Jag tog bussen till Gränby för att hämta ett paket. Jag hade sex minuter på mig innan bussen skulle åka tillbaka och jag hann med den. Sedan åkte jag till jobbet och arbetade 12-20.15. 

Igår jobbade jag 8-16 och tog det lugnt hela kvällen. 

Idag, söndag, har jag jobbat 10-17. Jag väntade en halvtimme tills Åsa slutat och vi gick då till italienska Basilico där jag åt pasta med oxfilé, parmaskinka, kantareller och gorgonzolasås. Vi hade tänkt gå på sena bion men var så mätta och trötta. Vi tog varsin cider på O'Connors innan vi åkte hem. 




Kommentarer
Anonym

Dit går vi nästa gång!! <3 puss caroline

Svar: Det finns många ställen vi kan gå till :)
grodanogrisen.blogg.se

2014-01-03 @ 03:39:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0