Bröllop

I fredags jobbade jag 7-14.30. Jag stressade med bussen till förskolan. Vi stressade när vi promenerade hem. Vi hämtade våra väskor och stressade med bussen till tågstationen. Vi hann i god tid och då är tåget 20 min försenat... Vi kom i alla fall fram till Krylbo och blev upphämtade till mamma och Mats. 

Igår fixade jag iordning mig på förmiddagen. Jag blev hämtad av Nina och Martin och vi åkte mot Gävle. Där stundade kyrkbröllop mellan min barndomsvän Emma och hennes Andreas. De har varit ett par i 20 år. Vi åkte sedan vidare till Folkets Hus i Bomhus för middag och fest. God buffémat, härliga människor och fina tal! Mycket skratt och en minnesvärd kväll! Kl 22.40 blev jag upphämtad av Petra som skjutsade mig till tåget. Jag var åter hemma kl 0.45. 







Vi var flera som hade samlat pengar till bröllopsresa och jag gjorde en tavla: 


Idag har jag jobbat 10-17. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0