Klagomail

För ett par veckor sedan fyllde Dennis år och jag hade redan innan vår resa köpt en present. Jag hade sett en iphone-docka i Media Markts reklamblad. Enligt annonsen skulle priset gälla t o m måndag 26/3, vilket var bra eftersom jag jobbade hela helgen. När jag kom dit på måndagen så sa försäljaren att det var tryckfel i annonsen och att den gällde till 25/3. Men hur ska jag kunna veta det? Jag kan ju inte välja att komma igår istället! Nämen, så var det tydligen, det står även att de reserverar sig för tryckfel. När jag kom ut ur butiken så ringde jag dit och fick samma svar av tjejen som svarade. När jag kom hem så skrev jag ett mail till butiken. Då svarade de att jag skulle få den till annonspriset och att de skulle lägga undan en till mig så att jag kunde komma in och köpa den dagen efter istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0