Förseningar

I torsdags jobbade jag 8-16. På kvällen tränade jag på gymmet.

I fredags jobbade Dennis dagpass. Efter lunch åkte jag och barnen till Hedemora. Vi stannade först på Monas salong för att få mina toppar och tjejernas luggar klippta. Sedan tog vi en fika på stan. Därefter åkte vi hem till Jimmie - som fyllde år denna dag - och lekte med Joel och Klara. Kl 18 fick jag skjuts av Karin till tåget för att ta mig tillbaka till Uppsala. Tåget ankom till Hedemora två minuter för tidigt, men när vi kom till Sala blev vi stående där i 35 minuter pga växelproblem...

Väl framme i Uppsala gick jag till sportbaren O'learys och mötte upp Dennis. Vi beställde in mat och eftersom det var fullsatt och hockey-VM på TV så förväntade vi oss att det skulle ta lite tid att få in maten. Det tog 80 minuter!!! Dessutom var Dennis ryggbiff lite mer välstekt än den medium han hade beställt. Min fajitakyckling smakade bra, men restaurangen har nu fått ett mail av mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0