Trasig dator

I fredags hade Dennis jobbat natt och sov en stund. Sedan åkte han för att lämna barnen i Hedemora. Därefter åkte han tillbaka igen för att jobba nattpass. Jag jobbade 12-20.

Idag har jag jobbat 8-16. Dennis och Andreas har åkt till Stockholm för att träffa Uffe. Innan han åkte hann han fixa vår dator som inte ville starta igår. Den var då helt svart på skärmen trots att den var påslagen, men nu fungerar den igen som tur är. Jag har nu kollat på en film på Swefilmer som heter Honey 2. Det är en dansfilm och såna brukar ju jag gilla, denna var helt ok.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0