Julbord

Idag åkte jag in till stan för att få introduktion i datasystemet som används på min kurs som hade startdatum idag. Allt sker via datorn så jag behöver inte gå på lektioner. Jag får via datorn en guide där det står vilka sidor jag ska läsa och vilka övningar som bör göras. Därefter får man göra test så att man ser vad man behöver träna mer på. Man kan även träffa en handledare vissa tider om man vill När man känner sig redo så gör man proven och uppdragen som ska betygsättas, dessa ska vara inlämnade ett bestämt datum. Jag hann idag läsa första kapitlet och även handla några julklappar på stan innan vi hämtade barnen. På kvällen gick vi först till bokbussen och åkte sedan till IKEA och åt deras julbord, 99 kr för vuxen. Det var helt ok mat och vi blev mätta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0