Jobbhelg

I torsdags var det dags att jobba igen efter tre veckors ledighet. Jag jobbade 10.30-18.30.

I fredags jobbade jag 7-14. Dennis jobbade dagpass. Efter jobbet hämtade jag barnen, packade, åkte till Krylbo för att lämna barnen hos min mamma och därefter tillbaka till Uppsala.

I lördags jobbade jag 8-16. Dennis jobbade dagpass. Efter jobbet tog jag bussen till Gränby och tränade. Det var länge sedan sist och jag orkade inte springa så långa sträckor. Därefter handlade jag ost och kex och gick hem till Anneli. Vi hade tjejprat och vid tiotiden tog jag bussen hem igen.

I söndags jobbade jag 10-17.30 och Dennis jobbade dagpass. Mamma och Mats skjutsade hit barnen och hade gjort middag åt oss när vi kom hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0