Jobb och julklappar

I söndags jobbade jag 13-17.30. När jag kom hem satt barnen i badkaret. De hade fått skjuts hem av Gert och Jimmie.

I måndags lämnade vi barnen kl 7. Dennis jobbade dagpass och jag jobbade 8-14. Emilia kom hem till oss och lekte.

I tisdags lämnade vi barnen kl 7. Dennis jobbade dagpass och jag jobbade 8-14. Vi var ute en stund på eftermiddagen och lekte i snön.

Igår lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Anna följde med oss hem från förskolan och hennes pappa hämtade henne efter middagen. Dennis fick sovmorgon och gjorde sedan sina julklappsinköp. Han åkte och tränade innan sitt nattpass.

Idag är det min tur att trängas i affärerna tillsammans med alla andra som fått barnbidrag... Affärerna har öppet till 21 och 22 ikväll.

Den första intervjun jag var på har fortfarande inte hört av sig. Den andra mailade att de tyvärr gått vidare med annan sökande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0