Hermods och utvecklingssamtal

I onsdags fick jag sovmorgon. Sedan åkte jag in till stan för att gå på upprop för en kurs jag ska läsa. Det är en gymnasiekurs inom vuxenutbildning som anordnas på lärcentret Hermods och startar 10 december. Kursen heter redovisning 1 och är 5 veckor på heltid, men jag kommer att läsa den på 10 veckor istället. Därefter är planen att läsa redovisning 2 som är lika lång.

På eftermiddagen gick jag till förskolan för att ha utvecklingssamtal med en av pedagogerna. Det gällde båda tjejerna och de ville framförallt veta mer om barnens intressen för att planera vårens tema.

På kvällen åkte Dennis in till stan för att äta middag med sin jobbgrupp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0