God Jul

I lördags fick jag sovmorgon. Efter lunch packade vi in allt i bilen och åkte till Hedemora. På kvällen blev vi bjudna på julmat hos Jimmie och Karin.

Igår tog vi det lugnt på förmiddagen. På eftermiddagen åkte vi hem till Malin, Pontus, Alex och Agnes i Folkärna. Där fikade vi och hade julklappsbyte.

Idag fick jag sovmorgon igen. Vi åkte sedan till mamma och Mats i Krylbo där vi åt julmat och väntade på tomten. Mina bröder, mormor och farfar var med. Siv och Carro kom förbi en sväng.

Hanna hade lagt sina nappar i ett paket och önskat sig en docka och tuggummi av tomten. Jag trodde inte att hon skulle gå med på att byta bort sina älskade nappar, men det gjorde hon! Strax därefter började hon att ångra sig... Men bytt är bytt! Hittills har det gått hyfsat bra, hon har varit lite låg men lyckats somna i alla fall.

Barnen har fått bl a strykbräda, tvättställning, kaffebryggare, onepiece-overall, smyckeskrin, pennor/kritor, Barbie, dockpotta, bokmärkesalbum, tofflor, hårband, lera mm. Jag fick parfymset av märket Clean och Marian Keyes senast bok.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0