Bio

I lördags var vi lediga. Dennis fick sovmorgon efter festnatt. När han vaknat åkte vi och handlade lördagsgodis. Sedan var det dags att röja i lägenheten. Det behövdes verkligen då vi lyckats sprida leksaker och andra grejer överallt.

I söndags var det min tur att få sovmorgon. När jag vaknat passade vi på att dammsuga och svabba då det inte låg saker i vägen längre. På eftermiddagen tog jag bussen in till stan och mötte Petra. Vi åt asiatisk middag på Dragon Palace och gick sedan på bio. Filmen heter Ted och är en komedi. Dock inte en komedi i vår smak, den var inte särskilt bra, lite smålustig ibland bara. Petra sov kvar hos oss så hon slapp åka till Gävle på kvällen när hon ändå skulle jobba i Uppsala dagen efter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0