Trolleri

Igår var jag ledig. Dennis fick sovmorgon då han ska jobba natt. Vi åkte hela familjen in till stan och åt asiatisk buffé på Fugu. Sedan gick vi till Parksnäckans scen i stadsparken och tittade på Filiokus-Fredrik. Barnen fick fiska leksaker i fiskdamm och vi vann fyra påsar godis på chokladhjul. När Dennis åkt till jobbet så tog jag och tjejerna cyklarna till Coop (2,5 km) för att köpa blöjor. Nelly kämpade på sin cykel som bara är en 12 tumare. Vid något tillfälle ville hon gå en stund men hoppade på cykeln igen efter bara några sekunder. Vi hade regnkläder och stövlar men vi klarade oss undan dropparna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0