Shopping och brödbak

Idag fick jag sova ut, ingen som väckte mig. Men vaknade vid halv tio och kunde ligga kvar en stund till. Hade tänkt cykla till Gränby köpcentrum men eftersom det småregnade så tog jag bussen istället. Strosade lite i affärer och hittade (ytterligare) ett par skor till mig själv på rean. Jag har tydligen blivit skoshoppare;). Dessa skor av märket Ten Points hade kostat 599 men jag betalade 150 kr. På alla andra skor stod det halva priset, men inte på dessa konstigt nog utan istället en annan röd lapp. Så jag slog till, supersköna. En tunika till Nelly hittade jag också på rean på Cubus. Jag köpte med mig bakingredienser från Coop och sushi från Sushi Wok. På eftermiddagen bakade jag filmjölkslimpa, det var längesedan sist. Jag gjorde i en mindre plåt så att den blev högre. Tre limpor blir ca 40 skivor totalt. På kvällen kom familjen hem och Dennis har åkt till larmcentralen för extra nattpass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0