Förkylningar

Igår lämnade jag barnen kl 7, Dennis fick sovmorgon då han ska jobba natt. Jag skulle ha jobbat 8-16, men fick gå hem kl 14. Jag var så förkyld så en av kollegorna erbjöd sig att byta tid med mig. Hanna har haft hosta några dagar och Nelly har varit täppt i näsan.

På eftermiddagen var Emilia här, men Nelly var så trött och grinig och inte alls någon snäll kompis. Emilia fick gå hem, och jag och Nelly bråkade i ett par timmar innan det äntligen var läggdags. Nelly somnade på en gång och sov sedan 12 timmar, vilket hon behövde.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0