Förälskad i Rom

Idag lämnade jag barnen kl nio på förskolan. Dennis fick sova efter sitt nattpass. Jag åkte till arbetsförmedlingen för uppföljning av mitt arbetssökande och redovisade vilka jobb jag sökt. Jag anmälde även mitt intresse för att träffa en jobbcoach från bemanningsföretaget Adecco. Sedan åkte jag förbi inredningsbutiken Chili för att köpa present till Petra.

När barnen kom hem så åkte dem med Dennis till Hedemora. Jag cyklade in till stan för att träffa Petra. Vi åt på Thai Village och gick på bio och såg Förälskad i Rom av Woody Allen. Jag tyckte filmen var bra och skrattade flera gånger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0