Car show & kräftskiva

I lördags hade Dennis tagit ledigt. Vi åkte in till stan där det var American car show med bilutställning. Där mötte vi Perra, Teresa och deras Dexter och Kitty från Gävle. När vi kom hem så hjälptes vi åt med grannarna att sätta upp ett partytält och var och en tog med sin egen mat. Vi var 6 familjer som hade kräftskiva tillsammans. Barnen lekte på gården och tittade på film. Hanna somnade i grannens säng vid halv elva tillsammans med 6-årige Edvin. Nelly somnade när hon och jag gick in till våra sängar vid kvart över tolv. Dennis satt ute mycket längre...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0