Bullar och bio

I fredags jobbade jag 7-16. Jag handlade på jobbet och blev upphämtad av familjen. I lördags jobbade Dennis 7.30-14.30 på larmcentralen. Jag och tjejerna bakade kanelbullar. Första gången jag gjorde det faktiskt! Det blev ganska mycket färg på dem, men goda ändå. Sedan tog vi bussen in till stan för att handla lördagsgodis. Vi matade ankorna och lekte i Stadsparken. Vi gick till sjukhuset för att möta upp Dennis. Han tog barnen med sig i bilen hem. Jag tog tåget till Stockholm och träffade Marie. Vi åt asiatisk buffé på Pong och såg Cockpit på bio. När jag kom tillbaka hem vid halv tio var hela familjen vaken och satt med grannarna Björn och Melvin på vår altan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0