Tivoli

Igår åkte jag och tjejerna till öppna förskolan. När vi kom hem åkte Dennis och Nelly iväg till golfbanan för att lämna in överlåtelsepapper. Denna sommar blir det inte så mycket golf för Dennis, hans arbetskollega får använda spelrätten istället.

Sedan var det dags för storstädning av lägenheten. Barnen var ute och lekte med kompisar. Efter middagen åkte hela famljen iväg på tivoli. Jag och Nelly åkte en minibergochdalbana. Det var "jättejoligt" enligt henne. Hon åkte även bilkarusell och tågkarusell. Men när hon skulle få klättra upp i en hoppborg, som föreställde en drake, så blev det lite för läskigt så hon klättrade gråtandes ner igen efter att ha kommit nästan ända upp. Vi åt sockervadd och vann en liten nallebjörn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0