Klädparty

I söndags åkte jag och tjejerna iväg på familjegympa på Friskis & Svettis medan Dennis fick sova efter nattpasset. Första halvan av gympapasset följer vi en ledare och gör likadana rörelser. Hanna kryper runt på golvet och försöker dansa till musiken. Under andra halvan av passet kom det fyra barnvakter som leker med barnen medan föräldrarna kan gå och träna. Eftersom jag hade Hanna med så stannade jag kvar hos barnen, men fick då sitta vid väggen och titta på när Nelly (och ibland Hanna) lekte med redskapen.

På eftermiddagen gick jag till grannen för att vara med på klädparty, Me and I. Jag hade innan bestämt mig för att köpa endast ett plagg. Det höll på att bli två plagg, men jag lyckades behärska mig. De kostar mellan 200 och 300 kr styck plus frakt på 50 kr. http://meandi.se/sv/produkter/88/111310.aspx Rosa yogapants till Nelly blev det. Storleken blev 110/116 så de kommer vara för stora nu, men till vintern borde det gå bra om man viker upp muddarna eller puffar till tyget.

Nelly och Matilda lekte under tiden, kl 18.30 fick jag lov att ropa in henne för middag och läggning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0