Dennis 32 år

Igår gjorde Dennis helgens sista dagpass. Vi tjejer tog en kort promenad med Hanna så att hon fick somna i vagnen. Nelly cyklade bredvid. Men efter en halvtimme vaknade Hanna och ville inte somna om. Nelly gick till Emilia för att leka en stund.

Efter lunch åkte vi till Storvreta, ca 1 mil, där vi var bjudna på 3-årskalas hos Louise, Emma (födelsedagsbarnet) och Maja. Även jämngamla Adam, med mamma Camilla, var bjuden. Vi fikade inomhus och gick sedan ut på baksidan för att leka och sola. På vägen hem somnade Hanna igen och jag lyfte över henne till vagnen. Men efter 20 minuter så ville hon inte sova mer... Hon var varm när hon vaknade och temperaturen visade 39 grader.

När Dennis kom hem från jobbet fick han presenter av oss. Han fick en tröja och ett stekskydd till stekpannan.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0