Dag 69

Idag har jag inte räknat points för idag har jag ätit buffé! Jag åt nästan ingenting av varmrätterna, endast ett kycklinglår. Jag valde att koncentrera mig på förrätterna där det blev mycket fisk och skaldjur, små portioner av varje. Jag åt matjessill, siktartar på rosalalimpa, kallrökt laxrulle med gräslök och pepparotscremefyllning, varmrökt lax, kex med sikrom och rödlök, nötköttspastrami, kallrökt skinkrulle med getostfyllning, rökt viltmousse på rågbrödsknapp, kycklingspett, minimozzarella och en massa räkor som jag skalade. Till dessert valde jag chokladmousse och ananassorbet. Sedan åt jag kex med brie, taleggio, grevé och äppelchutney och drack ett glas rött vin. Sedan var jag faktiskt mätt...

Barnen åt köttbullar och strips och en massa chokladrussin.

På McDonalds åt jag fiskburgare (9 p) och lite strips.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0