Dag 64 + vägning

Dagens vägning visade +0,4 kg. Förra helgens utsvävningar som visar sig. Annars går det väldigt uppåt och neråt tycker jag. Vissa dagar går det alldeles utmärkt att hålla sig till points och andra dagar har jag ingen lust att räkna alls. Som idag...

Lunchen intogs på MAX. Jag år en halv orginalburgare samt pommes med dipsås.

Till middag åt jag två rågkakor med köttfärssås, lök och riven mager ost.

Som snacks har det blivit chips...

Totalt 47 points.

Men en promenad i alla fall på 25 minuter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0