Dag 61

Imorse behövde jag inte gå till förskolan. Åt därför endast en skorpa med lätta till frukost innan jag sov en stund till. Till lunch blev det rester; stuvade makaroner med kycklingkorv.

På IKEA åt jag chokladmousse.

Till middag gjorde jag lasagnette med hjälp av en pulvermix från Knorr. Jag tillsatte mellanmjölk, vatten och nötfärs. Den är ganska ok pointsmässigt (ca 360 g för 9 p), men jag vill gärna ha min morotssallad till den måltiden. Och i den är det ca 1 msk olja per portion (4 p), vinäger och lite honung.

Totalt 31 points.

Jag tränade på kvällen wii dance workout i 40 minuter. Dansade merengue, salsa, samba och reggaeton.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0