Sindbad Submarines

Igår var vi på utflykt, vi åkte ubåt! Först fick vi åka en vanlig båt, modell liten färja i ca 25 min. Sedan fick vi kliva ner i ubåten genom en lucka. Där inne fanns plats for 44 personer. Alla platser var vid fönstret, två personer bredvid varandra vid samma fönster. Vi åkte ner som djupast ca 25 meter. Vi fick se många fiskar och ett gammalt skeppsvrak (säkert ditplacerat...). Jag hade gärna velat se mer färger, t ex blommor o koraller. Efter 45 min fick vi kliva upp på den vanliga båten igen. Det var i alla fall en häftig upplevelse att få åka ubåt, det händer inte så ofta.

Pa söndag åker vi hemåt igen. Vi landar i Sverige kl 18.10. Så på måndag blir nog nästa gång jag bloggar. Naturligtvis kommer ni få se en hel del bilder!

Just nu vill jag inte åka hem, det är så skönt med sol och bad. Jag längtar inte efter alla vinterkläder. Det jag dock saknar just nu är diskmaskin, tvättmaskin, micro, min säng och kudde. Det jag kommer att sakna när jag komer hem är frukostbuffen! Mer om den i ett annat inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0