Nya lärdomar

Det jag och Dennis har lärt oss är man inte får sova så mycket på nätterna. Tjejernas hosta är lite bättre, men Hanna brukar fotfarande ha hostattack på natten. Varje natt har Dennis fått bära runt på barn som hostar, är täppta i näsan eller har magknip. Jag sköter Hannas matning, 2-3 gånger per natt.

Matro vet vi inte heller vad det är. Vi måste gå och hämta mat en i taget medan den andra sitter kvar med barnen. Det kan vara ganska långa köer ibland, så vi hinner knappt se varandra. Och barnen är ibland väldigt trötta och inte alls intresserade av att äta.

Vår mat och dryck berättar jag mer om någon annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0