Kalas

Grattis pappa/svärfar/farfar 60 år!

Idag begav vi oss iväg till Hedemora föra att fira Gert som fyller 60 år. De hade öppet hus i Hedemora och många vänner hade kommit för att uppvakta honom. Vi blev bjudna på god mat och dryck. Jag höll mig till julmusten för att kunna köra oss hem till Jimmie och Karin där vi fått låna sängplatser. Två rum hade vi till och med fått att sova i.

Ínnan vi åkte hann Dennis med ett shoppingärende på Stadium. Han köpte ett par nya skridskor till sig själv. Så nu kan en utav oss åka tillsammans med Nelly på isarna. Nu är det min tur att köpa ett par till mig själv...



Kommentarer
ika

Åh skriller vad kul! Om du vill låna har jag ett par liggandes som är använda en gång...? :) Storlek 38-39, tror jag.



kram u.

2010-12-14 @ 12:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0