Dag 99

Oj, nästan 100 dagar nu!

Jag är tillbaka från resan och det var väldigt spännande att ställa sig på vågen. Enligt min egen våg har jag en uppgång på ca 1 kg, det är lite bättre än vad jag trodde faktiskt. Det känns som jag inte har gjort annat än ätit och druckit under två senaste veckorna.

Jag har nu bestämt mig för att ta en liten paus med pointsräknande och matrapporter. Jag återkommer efter nyår då det brukar infinna sig en "nystarts-motivation". Min plan fram tills dess är att stå still i vikt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0