Kundbesök och Skäringer

I måndags efter jobbet cyklade jag till brantingsbageriet där Hannas fotbollslag hade föräldramöte kl 19.30-21. 

I tisdags åkte jag på kundmöten i Dalarna. Först ut var Orsa kl 17 och sedan Mora 19.30. Sov sedan på hotell i Mora. 

I onsdags hade jag möte i Orsa 12.30 och i Rättvik kl 16. Sedan åt jag middag på Diner 45 innan jag åkte vidare mot Malung. Var framme på hotellet i Malung kl 21. 

I torsdags hade jag möte kl 8. Sedan åkte jag hemåt. Stannade till i Borlänge för lunch. Var tillbaka i Uppsala kl 15. När jag kom hem efter jobbet var Nelly hemma. Hanna hade feber och stannade kvar hos Dennis. Jag och Nelly slappade bara. 

I fredags efter jobbet stannade jag till på ica och köpte lite delikatesser innan jag cyklade hem. 

Igår vaknade jag vid kl 9. Tog det lugnt på förmiddagen. Åkte sedan till Cubus för att lämna tillbaka jeans och till ica för att storhandla. Köpte med sushi hem. På eftermiddagen tränade jag på löparbandet i en halvtimme. Vid 19-tiden gick jag hem till Susanne och tittade på mellofinal med henne och hennes barn. Vi åt snittar, ost, chark, chips, nötter och godis. Var hemma 23.30. 

Idag vaknade jag vid kl 9. Jag tog buss till stationen och tåg till Gävle. Jag mötte upp Petra och vi gick på bio och såg Filmen Mia Skäringer - No more fucks to give. Sedan gick till Helt Enkelt där jag åt moules frites. Tåget hem gick 17.38 och jag var hemma 19.20. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0