Bio

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags när jag kom hem var ingen hemma. Nelly hade åkt med Dennis till träning och Hanna var hos Svea. Jag cyklade till ica en sväng och fixade sedan middag. Båda barnen kom hem vid kl 19. 

I onsdags var Nelly, Hanna och Svea hemma när jag kom hem. Hanna och Svea åkte med Sveas pappa till innebandyträning. Hon fick skjuts hem 19.30. 

I torsdags hämtade jag Hanna på fritids. Efter middagen åkte jag och Nelly till Gränby. Köpte jeans och vinterskor till henne. 

I fredags när jag kom hem så var båda barnen hemma. Vi skjutsade Nelly till träning. Sedan handlade vi på ica. Vi åkte hem och fixade middag. Jag hämtade Nelly 18.30. 

Igår sov jag till 8. Sedan kom malva kl 11. Efter lunch åkte vi till Gränby och mötte upp Stella. Barnen gick på bio och såg lassemaja medan jag strosade runt i butiker. Efter bion följde Nelly med Stella hem för att sova kvar där. Malva blev upphämtad av pappa. Jag och Hanna åkte hem och packade en väska. Jag skjutsade henne till ewilyn för övernattning. Jag bara slappade resten av kvällen. 

Idag sov jag till 9. Vid kl 13 hämtade jag upp Hanna. Vi åkte till Boland city och köpte jeans till henne på Lindex och present på hm. Vi åkte sedan hem för att Hanna skulle byta om. Kl 15 åkte vi till Lindbacken och hämtade upp Nelly. Därefter skjutsade vi Hanna till crossfit. Jag skjutsade hem Nelly. Jag hämtade Hanna 16.45. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0