Knäck och gymnastikavslutning

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags morse mötte jag upp Nelly vid vårdcentralen för astmaundersökning. Hon fick en inhalator på prov. Efter jobbet åkte jag till Ångelsta för att titta på Nellys gymnastikavslutning. Först gick de luciatåg, sedan tränade de och i slutet fikade vi. Jag skjutsade hem henne till Dennis kl 20. 

I onsdags gjorde jag ett besök hos frisören för att klippa topparna. efter jobbet gjorde jag ärenden på rusta, dollar store, Tgr, Systembolaget, hämtade ut paket och handlade på Ica. 

I torsdags var Nelly hemma när jag kom hem. Hanna var kvar hos Dennis. Jag och Nelly kokade knäck. 

I fredags efter jobbet cyklade jag till stationen och tog tåget till Avesta. Mamma hämtade upp mig. Vi åt plock och drack vin och kollade på film. 

Igår kom marcus, nikki och Hollie. Efter lunch åkte vi på loppis och sedan köpte vi lördagsgodis. På kvällen cyklade jag ner på stan och mötte upp Carro. Vi åt pizza med bresaola på Brochet och därefter åt vi efterrätt på Kings Arms, jag valde friterad camembert. Jag cyklade hem vid kl 21. 

Idag kollade vi klart på filmen innan mamma skjutsade mig till tåget. Jag var hemma kl 14. Efter lunch gjorde jag ärende på stadium och storhandlade på ica. Köpte med sushi hem. Har tvättat kläder och slappat. 

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0