Matcher

I måndags var Nelly hemma när jag kom hem från jobbet. Hanna hade gått hem till Dennis för att sedan gå till träningen. Efter middagen hämtade vi Hanna från träningen kl 19.15. 

I tisdags cyklade jag hem snabbt från jobbet för att hinna köra Nelly till träning som börjar kl 17. Sedan hämtade jag Hanna. Vi åkte till dollar store och lager 157. Därefter åkte vi hem och lagade middag. Nelly fick skjuts hem av Dennis. 

I onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags hämtade jag Hanna på fritids. Vi cyklade förbi ica och köpte lite fika. Efter middagen kollade vi på Harry Potter. 

I fredags var barnen hemma när jag kom hem. Nelly hade bakat chokladbollar. Jag skjutsade Nelly till träning kl 17. Hem och lagade middag. Hämtade Nelly 18.30. På kvällen såg vi sista Harry Potter-filmen. 

Igår sov vi till 9.30. Vi bakade scones till frukost. Nelly hade samling 12.25 på Ifu. Matchen började 13.10 och blev förlust. Vi stannade kvar på Ifu då Hanna hade samling 14.45 med match 15.30. Det blev en vinst. Hanna följde med malva hem på övernattningsparty. Jag och Nelly köpte mat på chop chop och kollade på mello. 

Idag sov vi till kl 9. På förmiddagen rensade vi lite kläder och leksaker. Tvättade och diskade. Kl 14 åkte vi till Lindbacken och hämtade Hanna. Vi åkte till Pinchos och åt bl a churros till mellis. Vi var in på Tiger och Body shop. Sedan hämtade vi upp Hedvig och åkte till Ifu. Nelly hade samling kl 17 för match med flickor 06 kl 18. Det blev oavgjort. Vi skjutsade hem Hedvig, och efter middag släppte jag av barnen hos Dennis. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0